VEELGESTELDE VRAGEN

Bekijk hier de meest gestelde vragen, als u nog verder hulp nodig heeft dan kunt u contact met ons opnemen via hello@seassy.nl

Bezorgen & levering

Heb je jouw bestelling op een werkdag voor 15:00 uur geplaatst? Dan wordt jouw bestelling ongeveer 1 á 2 werkdagen na aankoop bezorgd (met uitzondering van zon- en feestdagen). Dit is uiteraard afhankelijk van onze voorraad en omstandigheden rondom de bezorging. Indien voorradig, is de uiterste levertermijn vier werkdagen.
Zodra jouw pakket verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de track en tracé code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Als je niet thuis bent op het moment van bezorgen zal de bezorger het product proberen af te leveren bij de buren of de volgende dag nogmaals aanbieden. Lukt dit niet zal het pakket af te halen zijn bij een afhaalpunt. Hiervan krijg je dan een melding in je brievenbus en/of per mail. 

Wanneer je een bestelling boven de €100 plaatst betaal je geen verzendkosten. Plaatst je een bestelling onder de €100 euro? Dan wordt er een bedrag van €4,95 bij jouw totaalbedrag opgeteld.

Zodra jouw pakket verzonden is, ontvang je een verzendbevestiging met hierin de Track & Trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. 

Jouw pakket is te volgen vanaf het moment dat de chauffeur zijn route van de dag heeft aangemeld. De code is daarom 12 uur nadat je het ontvangen hebt werkzaam.

Het kan zijn dat jouw pakket vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder. Wij adviseren daarom eerst om goed de track en trace code te bekijken. Hierin staat aangegeven op welke tijd het pakket geleverd zal worden.
Mocht de track en trace code iets vreemds aangeven mag je contact opnemen met ons. Wij helpen jou dan graag verder.

Contact opnemen

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Is dit volgens jou niet het geval dan willen wij je vragen om een foto van het item te maken en deze naar hello@seassy.nl te mailen. Zo kunnen wij direct de klacht bekijken en meedenken over een geschikte oplossing. 

Wanneer je jouw bestelling hebt ontvangen en één of meerdere items beschadigd zijn, willen we je vragen om hier zo snel mogelijk een foto van te maken en deze naar hello@seassy.nl te mailen. Zo kunnen wij hier direct naar kijken en jou verder helpen. 

Ruilen & retourneren

Zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 dagen nadat je hebt aangegeven van de aankoop af te willen zien, storten wij het aankoopbedrag, inclusief eventuele (standaard) verzendkosten voor de heenzending, terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of jij hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden. Hiervan ontvang je een bevestiging per mail.

Wanneer de retourzending is verwerkt wordt het aankoopbedrag als volgt teruggestort:
* iDeal: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je rekening.
* MasterCard/Visa: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je creditcard overzicht.
* PayPal: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je PayPal rekening.
* Apple Pay: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je Apple Pay rekening.
* Google Pay: Het aankoopbedrag staat binnen drie werkdagen weer op je Google Pay rekening. 

Je kan binnen een termijn van 14 dagen, vanaf het moment van ontvangst van je bestelling, zonder opgave van redenen van de aankoop afzien. Na aanmelding heb je vervolgens nog eens 14 dagen om de producten daadwerkelijk te retourneren. Je kan ook zonder voorafgaande mededeling de producten binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen, als je daarbij maar een mededeling voegt waaruit jouw wens tot herroeping blijkt. Je kunt het pakket terugsturen door contact op te nemen met hello@seassy.nl.

Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kan hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, maar dat is niet verplicht.

Zorg ervoor dat je de producten - indien redelijkerwijs mogelijk - ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels, retourneert. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Als het product beschadigd is of de verpakking meer beschadigd is dan nodig is om het product te proberen, kunnen we vragen om een waardevermindering van het product. Behandel het product met zorg en zorg ervoor dat het goed verpakt is bij een retourzending.

Zonder bewijs van verzending met track en trace code worden verloren zendingen niet gecrediteerd. Het versturen van post is altijd op eigen risico!

Indien (sale)aankopen niet aan de verwachtingen voldoen, is er de mogelijkheid om deze te retourneren. 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.